Job 69 van 301


Report this listing

Solliciteren



Financial Controller


Functie

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als (junior) Financial Controller? Beschik jij over een uitgebreide kennis van Excel? Lees dan zeker verder!

  • Monitoren van financiële en operationele prestaties via maandelijkse rapportages.
  • Maken van inzichtelijke analyses van winstgevendheid en identificeren van verbetermogelijkheden.
  • Werken aan interne controle opdrachten en bijdragen aan het scherpstellen van KPI's.
  • Ondersteunen bij kwartaal- en jaarafsluitingen.
  • Opvolgen van investeringsbeslissingen.
  • Actief meedenken over ontwerp en implementatie van financiële informatiesystemen.
  • Vertalen van bedrijfstrends naar bruikbare inzichten.

Bedrijfsprofiel:

Sluit je aan bij het Finance-team, een essentieel onderdeel van onze klant, waarin je nauw samenwerkt met de financieel directeur en het hoofd boekhouding.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in een financiële richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Analytisch denkvermogen en nauwkeurigheid zijn jouw sterke punten, en je kunt complexe informatie synthetiseren.
  • Ervaring met ERP, bij voorkeur Business Central, is een pluspunt.
  • Uitgebreide kennis van Excel is vereist, en ervaring met rapporteringstools zoals PowerBI wordt gewaardeerd.
  • Je bent een effectieve communicator die de verbinding legt tussen verschillende afdelingen, en je beheerst het Nederlands vlot, met een goede kennis van het Frans en Engels.
  • Proactiviteit, flexibiliteit en het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken, zijn essentieel voor deze rol.
  • Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
  • Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Defensie
  • Corrigerende maatregelen voor de goederenstroom bepalen in geval van problemen
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Evenementen
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • Logistieke activiteiten organiseren voor: Humanitaire aangelegenheden
  • De implementatie en realisatie van logistieke actieplannen opvolgen en de uitvoering controleren
  • Een systeem implementeren voor het beheer van de logistieke stromen voor: Productie
  • Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...)
  • Een systeem implementeren voor het beheer van de logistieke stromen voor: Distributie
  • Een systeem implementeren voor het beheer van de logistieke stromen voor: Opslag
  • Een systeem implementeren voor het beheer van de logistieke stromen voor: Bevoorrading
  • Een systeem implementeren voor het beheer van de logistieke stromen voor: Aankoop

Aanbod

  • Een uitdagende positie binnen een gevestigd en dynamisch familiebedrijf, gevestigd in Ranst, met een informele en open werksfeer.
  • Een gevarieerde functie met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling, waarbij jouw impact wordt gewaardeerd.
  • Een competitief salaris in lijn met jouw ervaring en opleidingsniveau, inclusief extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, de mogelijkheid tot een leasefiets en meer.
  • Mogelijkheden voor externe opleidingen die aansluiten bij jouw professionele interesses en groei.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht